Friday, March 4, 2011

i'm COMING..............

oh, x sangka rupanya dah terlalu lama aku x buka blog aku nie...........
hahaha, begitu lama sampaikan kata ganti diri saya telah bertukar menjadi aku........
hihi, xpe kan?
tp, yg menjadi bukti begitu lama aku x membukanya adalah kerana,
aku lnsg x ingt password blog aku ni...........
bkali2 aku cuba mskkan password (mcm2 nombor kot aku reka)
tp hasilnya, ttp same...(xley daaaaaa)
tp, nsb baiklah aku still ingat nama blog aku ni...
jd, dipendekkan citer aku bley reset blk password untuk sign in dlm blog nie........
hihi, kiranya pnjg lglah jodoh aku ngan blog ni kan......
msti sume tertanya2, for wut i'm coming again
(eh, lupa....ada ke yg tertanya2...blog aku nie xde sorg pun follower, huhu)
tp, da reason adalah kerana one of my besfren, cze bg suggestion untuk aku
kembali berkarya............
hahaha, cze aku dop janji aku mampu menjadi blogger yg setia........
tp, at least, tcapai gok impian mu nak bc blog aku ni kan..
hurm, jam dah kul 1 pg sbnrnya...........
better i go to sleep now..........
see u all again.........
nite........
tdo jgn lupa bc doa...
ingtan untk sume.....
salam..............

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 TERATAK FARA. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase
tag: